Zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. f RODO administrator danych osobowych może w określonych przypadkach przetwarzać dane na podstawie realizowania swojego. Podjęcie decyzji o zastosowaniu tej podstawy przetwarzania obliguje jednak każdego administratora do przeprowadzenia testu równowagi (ang....

RODO a marketing B2B

Jedno z najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań dotyczy prowadzenia działań marketingowych w relacjach B2B pod rygorem RODO, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawa telekomunikacyjnego. W poniższym artykule postaramy się na nie wyczerpująco odpowiedzieć. Dane osobowe przedsiębiorcy...
RODO wskazuje kilka przesłanek, na podstawie których można, zgodnie z prawem,  przetwarzać dane osobowe. Należy jednak odróżnić podstawy przetwarzania danych zwykłych od podstaw przetwarzania danych wrażliwych (szczególnych kategorii). Przetwarzanie danych osobowych jest pojęciem dość szerokim - oznacza operację lub zestaw...
Zgoda podmiotu danych jest jedną z sześciu przesłanek określonych w art. 6 ust. 1 RODO, które legalizują proces przetwarzania danych. Jak każda z przesłanek może być stosowana autonomicznie. Administrator danych zarówno podczas bieżącej działalności lub audytu / wdrożenia RODO...
Chcąc wdrożyć sprawnie i dobrze RODO w swojej firmie, musimy na początku odpowiednio przygotować się do tego. Formą takiego przygotowania powinien być audyt zgodność z RODO. Wiele firm na początku naszej współpracy zadaje pytanie o sensowność przeprowadzenia audytu przed wdrożeniem...

Wdrożenie RODO w 13 krokach

Wdrożenie RODO jest projektem złożonym i wielowymiarowym, angażującym praktycznie całą organizację. Droga do zgodności z RODO nie jest prosta i wbrew powszechnej opinii nie polega tylko na uzupełnieniu i podpisaniu dokumentacji. W tym artykule prezentujemy nasze podejście do wdrożenia...
235FaniLubię
50ObserwującyObserwuj
147ObserwującyObserwuj

Popularne posty